luni, 17 septembrie 2012

Motivele gresite

Vreau sa scriu de o saptamana, dar sterg, scriu , sterg scriu.
Am ceva in minte dar parca nu pot sa astern cuvinte.

Motivele gresite.
De 3 ani de zile esuez din cauza motivelor gresite.
Caut solutii rapide, ma imfometez zicandu-mi mie ca mananc sanatos, dupa care ma scap ca vaca in trifoi(scuzati limbajul)
Cate nu sunteti in situatia asta?
Ca sa iti schimbi stilul de viata iti trebuie rabdare si trebuie sa fii sincer cu tine.





In fiecare dimineata ma trezesc si imi zic gata astazi imi schimb stilul de viata.E o obsesie deja.
Cum sa mi-l schimb daca procedez exact la fel?





Si iti dai seama ca esti intr-un loc gresit atunci cand arati rau si te simti rau.
Cand unghile ti se rup, cand tenul e incarcat .Cand atitudinea ta lasa de dorit.
Cand nu te iubesti pe tine.


 Eu mi-am facut rau singura.
De 7 ani mi-am creat o problema singura pe care nu o aveam.
Pentru prima data recunosc asta in gura mare.
Mi-am creat singura problema greutatii si a dietelor.
De 7 ani incerc sa imi gasesc locul si linistea in propria piele.Incerc sa ma iubesc pe mine.Am reusit dar am cazut din nou,Si de atunci incerc sa ma ridic.Asta nu e viata, plina de obsesii alimentare.Nu e viata atunci cand te urasti pe tine.CAnd esti complexata.Cand te uiti in oglinda si nu vezi nimic frumos.Fara un pic de incredere in propria persoana.

 Si totusi astazi chiar am luat decizia sa mananc.
Sa ma  impac cu mancarea.
Gata cu solutii rapide , cu extremitatile cu limitarile.

 Da, aleg ce e sanatos asta automat include limitari.Dar aleg ce e sanatos si mananc fara sa ma simt vinovata.
Nu imi mai pedepsesc organismul cu privari de mancare si apoi cu excese culinare.

Gata cu motivele gresite.


Mancarea e cel mai urat viciu posibil.Si a pus stapanire pe foarte multa lume.Din ce in ce mai multi oamni au probeme cu greutatea cu sanatatea.

Astazi arunc totul din camara si frigider tot ce este nesatos si spun stop motivelor gresite.
Inchei orice gand negativ si nesanatos din mintea mea.Eu pun stapanire pe viata mea.
Ce ma v-a motiva de acum? sanatatea.
Scopul meu e sa ma simt bine, sa am energie sa ma iubesc pe mine.Nu imi mai bat joc de corpul meu.

2 comentarii:

Ioana V. spunea...

felicitari, draga mea! Esti pe drumul cel bun! Eu de 4 saptamani am luat aceasta decizie, pentru ca am ajuns in ultimii 3 ani, de cand am nascut, sa-mi urasc propria imagine. Astfel ca, am reusit cu ajutorul mancarii sanatoase pe care a promovat-o Montignac sa slabesc 4 kg, fara sa flamanzesc deloc.Mai am inca vreo 5 kg de dat jos. Ma simt mai bine, tenul mi-e mai curat si primesc zilnic aprecieri din partea sotului meu,motive care ma fac sa merg mai departe si sa incep sa iubesc iar oglinda..:))
M-am mai apucat in acesti ani de multe ori de acest stil de viata sanatos, dar nu m-a tinut mult niciodata. Acum, dupa ce am pierdut o sarcina, mi-am spus: "GATA! Daca tot nu ai inca un copil, fa bine si slabeste pana mai poti si nu ajungi cat o balena!"
Au trecut pe dinaintea mea de atunci multe placinte apetisante, gogosi, pizza, etc etc, chestii pe care nu le puteam refuza inainte nicicum.La toate am spsu:NU!!!incat ma miram de mine insami si sotul meu la fel.
Si nu vreau sa cedez deloc. Pai, ajungem ca si animalele, sa salivam cu limba scoasa cand vedem mancare? Am ajuns scavii ei? Merita o placinta sau o pizza sa-mi strice viata? Pentru ea sa-mi sacrific admiratia sotului?
Nu te lasa, draga mea. Eu te sutin!! Stiu ca nu-i usor deloc, mai ales cand nu poti forta toata casa sa tina dieta cu tine, nu? Dar merita, merita din plin sacrificiile.....

cupcake spunea...

multumesc mult pentru incurajari..ma bucur pentru vorbele pe care mi le-ai scris...cat despre tine..nu pot decat sa te admir....cand gasesti in sufletul tau vointa si cand iti doresti cv cu adevarat se vede..sa nu t lasi :*eu iti sunt alaturi..oriknd t simti rau si ai nevoie de o incurajare ma poti contacta...si sa continui pe drumul asta ca imi da si mie vointa cand stiu ca intr-un colt de lume mai este cnv:*o zi frumoasa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin