joi, 20 septembrie 2012

Eat clean, train dirty


 Pentru prima data dupa foarte mult timp simt si cred cu toata fiinta mea ca o sa imi iasa:)).
In sfarsit simt ca sunt pe calea cea buna.Si simt ca o sa imi ating scopul, acela fiind de a avea un stil de viata echilibrat fara limitari sau excese.



Acum imi permit linistita sa mananc fara sa ma simt vinovata.
Incep sa am o relatie din ce in ce mai ok cu mancarea.M-am hotarat sa nu mai dau divort de ea:)).
Inca ma lupt cu gandurile, de genu:"dar asa draga mea nu ai sa slabesti...dar imediat imi dau peste cap si revin cu picioarele pe pamant.

Ma gandesc din ce in ce mai mult la un plan pe termen lung si stiu ca nu am sa dau gres.
Nu mai e o doar o dieta.E stil de viata.


"Proiectul " meu "Eat clean, train dirty" ma va aduce in punctul in care imi doresc.Vreau un corp tonifiat si un abdomen plat si stiu ca o sa trebuiasca sa muncesc mult, mult de tot si o sa am nevoie de disciplina si concentrare, dar imi doresc de prea mult timp si simt ca acum e momentul potrivit:) 
Va provoc si pe voi..Va bagati?

Sunt bucuroasa ca in sfarsit m-am reapucat de sala.
Abia astept ziua de maine sa trag de mine pana la limita.
Astazi a fost mai slabut, am simtit ca nu sunt in forma dorita dar m-am descurcat bine si totusi nu am am tras de mine cat ar fi trebuit.

Cu alimentatia e foarte ok.
Mananc in general multe fructe, salatele nu isi fac simtita lipsa, uneori peste , iar la lactatre am renuntat in procent de 80%, ceea ce ma bucura enorm pentru ca eram mare consumatoare de lactate si imi doream de foarte mut timp sa le mai raresc.
Am reintrodus migdalele crude ca o gustare, seminte de dovleac crude.
Si mi-am facut singura Colon Help pe care il iau pe stomacul gol in fiecare dimineata.
Cu apa stau cam prost , pentru ca am fost racita si nu am putut bea, dar beam foarte mult ceai si acum parca nu mai pot sa beau apa..dar ma chinui:)


Love&hugs and remember 


4 comentarii:

Ioana V. spunea...

inceputul e mai greu, asa-i? Dar dupa ce incep rezultatele, parca parca e mai usor... Eu acum sunt intr-o faza de stagnare cu greutatea, dar nu ma las. Asta e din cauza ca am incercat multe diete. Stiu ca o sa slabesc. Pana la Craciun m-am hotarat sa tin faza 1 Montignac. Sper sa reusesc. Dar faza 2 as vrea sa o tin toata viata, doar cu foarte rare abateri.
E bine ca incepi si cu sport. Asa am inceput si eu, dar m-am lasat pt ca am avut dureri mari de spate. Te sustin! !!!!Mergi mai departe!

Anonim spunea...

Anca...nu e chiar asa. Cum poti sa spui "ma chinui" in condtiile in care vrei sanatate? Acesta nu e un stil de viata, e gandire gresita din cauza tiparilor pe care le avem de cand ne nastem si cu care crestem. Nimic nu se face peste cat poti. Nu in stadiul in care esti acum. Nu mai forta nimic. Fa lucruri care iti fac placere, nu care te rup de puteri si te chinuie. Asta nu e o solutie de durata. Si cum spunea si persoana de mai sus. Poti sa ai probleme pe viitor daca tragi de tine mai mult decat trebuie. Gia Geo

cupcake spunea...

alinu...nu te lasa...corpul akum s-a obisnuit si de asta nu mai slabesti...da-i un impuls...schimva ceva la meniu..relaxeaza-te putin..de exemplu daca nu mananci seara..fa-o pentru o saptamana dupa care renunti la acea masa...sau mai introdu niste gustari gen migdale crude sau orice altcv ce iti place..sau consuma mese glucidice gen orez brun paate integrale daca nu consumi si daca le consumi renunta la ele pentru o perioada..inlocuieste o masa cu o salata mare pline decruditati si vitamine..slava domnului k in perioada asta gasesti...fa total opus la cum ai facut pana acum dar sa ramai pe monti ...asa il "trezesti" catdespre spate ai mare grija..daca simti nevoia de miscare cauta pe net exercitii care nu iti pune spatele sub presiune si astfel ii mai dai un impuls...si eu am probleme cu unele exercitii cu spatele dar cum simt ca ceva nu e ok ma opresc...corpul se apapteaza foarte usr...e minunat...si cand te gandesti ca noi oamenii ne batem joc de el..multumesc si eu iti sunt alaturi

cupcake spunea...

hey geo:*...dar nu ma chinui..pentru prima data dupa foarte mult timp ma relaxez cand vn vb de alimentatie...imi permit sa mananc...trag de mine doar la sport...pentru ca imi face placere sa fac sport..si daca nu trag eu de.mine sa ies din zona de confort nu o va face nimeni..si o fac pentru ca imi doresc de foarte mult timp un corp tonifiat si simt ca va contribui putin la increderea in mine...caderea de ieri a fost pentru ca mi-am dat seama ca pentru mine a face un exces de alimentatie e un obicei...pur si simplu o fac fara sa simt nevoia..chiar aca nu mi-e foame...cu asta trebuie sa ma lupt...pentru ca nu e snatos...se zice ca ai nevoie de o luna pentru a implementa un nou obicei...vreau ca sportul sa fie un obicei si excesele alimentare sa dispara...de asta am fost atat de dezamagita de mine..pentru ca o fac din "plictiseala"..stiu ca singurul mod de a disparea aceste exceae e sa mananc fara sa ma stresez..dar am nevoie de timp...sa ma "dezobisnuiesc" de control.. iti multumesc mult...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin